gc-mark
- Подробности
- Категория: main_menu
- Опубликовано: 14.06.2018 07:15
- Автор: Super User
- Просмотров: 636
ОТРИМАННЯ ДОВІРИ ПАРТНЕРІВ
ЧЕРЕЗ GC-MARK СЕРТИФІКАЦІЮ
В умовах глобального насиченого ринку для досягнення успіху в бізнесі надзвичайно важливим є налагодження довіри між партнерами. Лояльність до постачальника з боку його клієнтів, інших зацікавлених сторін робить цей успіх постійним і зростаючим.
З метою сприяння підприємствам і організаціям в отриманні стійкої довіри, одне із провідних у світі товариств з сертифікації – DQS (Німеччина) запропонувало нову комплексну програму лояльності, яка розповсюджується по континентах під назвою GC-Mark. Ця програма передбачає спрощені процедури добровільної оцінки відповідності продукції, послуг та/або організацій (підприємств) на основі доступних правил і вимог Глобальної відповідності (Global Conformance). Вона зорієнтована на досягнення довіри між різними сторонами економічної взаємодії та підтрими цієї довіри протягом довгого часу.
Як відомо, за існуючих правил оцінки відповідності сьогодні організаціям для отримання сертифікатів на продукцію або на свої цільові системи менеджменту необхідно виконати величезну кількість різноманітних вимог. Разом з тим, програмою GC-Mark передбачено полегшення виконання цих вимог з одночасним забезпеченням стійкої привабливості бізнесу: застосовуючи підхід GC-Mark, довіру можна отримати в «один крок».
З цією метою DQS розробила для всіх програм GC-Mark чек-листи критеріїв, які засновані на національних і міжнародних нормах і правилах. При цьому, підхід і критерії GC-Mark сумісні з існуючими вимогами до систем менеджменту якості, екології, охорони праці та ін. Чек-листи доступні будь-яким організаціям для проведення самооцінки та зовнішнього аудиту безпосередньо на об’єкті. Використання програм GC-Mark сприяє організаціям у самостійній підготовці до аудиту та усуненні можливих невідповідностей.
Спираючись на GC-Mark, організації мають унікальну можливість свою відповідність глобально визнаним критеріям доводити до партнерів, які можуть бути незнайомі з тонкощами міжнародних стандартів на системи менеджменту та їх сертифікацією. І таким чином збільшувати привабливість на ринку і зовнішнє визнання своєї організації. Для отримання GC-Mark сертифікатів організаціям не обов`язково мати або отримувати відповідний сертифікат ISO на свою цільову систему менеджменту. На відміну від сертифікатів ISO, GC-Mark візуально привабливіший і зрозуміліший для всіх зацікавлених сторін.
GC-Mark є зареєстрованим товарним знаком DQS CFS GmbH та міжнародної DQS Group з 80 офісами в більш ніж 60 країнах світу.
Каталог GC-Mark налічує понад 40 видів сертифікатів GC-Mark та пропонує сертифікати, що підтверджують відповідність в частині якості, безпеки, стійкості та гігієни продукції (послуг), а також досконалості організацій. Вони зосереджені на різних параметрах, таких як: довговічність продукції та її якість, вплив на навколишнє середовище, дотримання чинних законодавства і правил, надійності постачальників, а також соціальної відповідальності організації. Для кожного окремого виду GC-Mark є відповідний перелік критеріїв, які мають бути виконані для того, щоб отримати сертифікат GC-Mark. Нижче наведено зразки для окремих груп GC-Mark сертифікатів.
Отримання GC-Mark сертифікатів і реєстрація в програмі Глобальної відповідності здійснюється в чотири етапи.
1. Заявка, комерційна пропозиція та договір | 2. Підготовка до самооцінки (відповідно до чек-листа) |
3. Перевірка та аудит (на території організації) | 4. Видача сертифікату Глобальної відповідності |
Реєстрація в програмі Глобальної відповідності. | На другому етапі надається доступ до самооцінки, що охоплює всі аспекти застосованих принципів Глобальної відповідності на платформі DQS eSolutions. | Етап перевірки, як правило, поділяється на дві окремі частини. • Оцінка документації та результатів самооцінки • аудит на об’єкті перевірки |
Сертифікат GC-Mark та право на його використання протягом одного року. |
Сертифікати GC-Mark вже мають такі відомі компанії, як: Coca-Cola European Partners Deutschland GmbH, British American Tobacco, Міжнародний аеропорт Афін, BASF Petronas Chemicals, BOSCH LIMITED, Carl Kühne KG, HENKEL INDUSTRIE AG, Symrise Inc. та багато ін.